Primăria Constanța renunță la logo-ul Mamaia: „Stațiunea nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidenţial din Spania”
Organizaţia de Management al Destinaţiei (OMD) Mamaia-Constanţa a anunţat, sâmbătă, că renunţă la logo-ul propus de agenţie, după ce presa a relatat că acesta poate fi cumpărat de pe internet, nefiind creat special, potrivit News.ro. ”Mamaia nu poate avea un brand turistic similar cu un complex rezidenţial din Spania”, au transmis reprezentanţii OMD.
Logo MamaiaFoto: Captura
„În primul rând le mulţumim tuturor celor care au sesizat similitudinea. Tocmai din acest motiv am comunicat public forma brandului. Valoarea logo-ului nu este de 16.000 de euro, ci de 800 de euro, aproximativ 5% din contract. Restul fondurilor sunt alocate către alte produse şi servicii. Brandul înseamnă mult mai mult decât exprimarea sa grafică”, au transmis reprezentanţii OMD, conform unui comunicat al Primăriei Constanţa.
OMD a precizat că nu a făcut încă nicio plată din acest contract.
„Procesul de selectie al logo-ului a cuprins mai multe etape. Am…